2010. október 1.

Megvagyok

Hát én mindig tudtam , hogy nem vagyok egy szószátyár fajta, de ennyire...

Most látom, hogy közel egy esztendeje nem irtam semmit, pedig legálább két naponta belenézek egy-egy számomra kedves bloggba, olvasgatok, kicsit nézelődöm.

De arra már sosem volt energiám, időm hogy bejegyezzek. A családom mindig mondja is, hogy nem tudom rendesen "adminisztrálni" magam. És ez valóban igy is van.

EZ ELLEN TENNEM KELL!

Pedig rengeteget dolgoztam falvédők,ágytakarók,párnák stb... Még a legtöbb dologról fotot is készitettem,de aztán már nem kerültek be ide.Védekezés képpen azt szoktam mondani:

"-Vagy irok, vagy dolgozom, a kettő együtt nem megy!"

Most ugyan nem tudok egyszerre minent megmutatni amit az elmúlt időszakban készitettem, de néhányat utólag bemutatok, és megpróbálom megfogadni, hogy ezután szorgalmasan jegyzetelgetem ide az elkészült munkáimat ide.

Mentségemre szólva: az elmúlt időben összeállitottam magamnak egy sok-sok fotóból álló "portfóliót", hogy legalább tudjak valami ötleteket mutogatni azoknak akik hozzám jönnek .

Szóval: új élet kezdődik! /ez is rám vall, mások január elsején kezdenek új életet, én október elsején, hát sosem voltam konformista/
egy kis falvédő:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése