2009. január 18.

Egész héten nem jutottam hozzá, hogy irjak, mert valakinek mindig nagyon fontos dolga volt a gépnél és nem jutottam mellé, meg aztán nem is nagyon volt időm. Talán inkább ez a helyesebb helyzetjelentés.


Január első hetében egy kis leltárt tartottam a stúdióban és mint minden hasonló alkalommal most is megállapitottam, hogy mennyi sok jó anyagom van, amikből kikivánkoznak a jobbnál jobb és szebbnél szebb dolgok.Aztán néhány félkész munka is előkerült az asztal aljából, ami csak azért került oda, mert valami fontosabb közbejött és félre kellett tenni, és aztán ott is maradt.



A nagy rendrakás után kezdődhetett a munka. Itt is egy kép egy ágytakaróról, aminek a függönyét már a múlt héten elvitték egy kislánynak a szülinapjára és most elkészült hozzá a takaró is.







Aztán készült még ajándékba egy kedves ismerősnek egy Tilda baba ia, akit leendő tulajdonosáról Adriennek neveztem el, más néven Sziporkának, hogy sok sziporkázó ötletet sugaljon majd a gazdinak.













Sziporka Adrienn ruhájához úgy választottam a szineket, hogy passzoljon leendő lakása szineihez, mert ott minden a tenger kék szineiben pompázik és enyhén country stilusú.






Az ajándék Tilda baba után annyira belejöttem a babázásba, hogy rögtön elkészült még jó néhány test, ami már csak arra vár, hogy életet leheljek bele.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése