2012. október 30.

Függönyök

Függönyök is készülnek ám, csak mindig lemaradnak a fotók.
A cím akár az is lehetne, hogyan lesz a 300cm fényáteresztő függöny földig érő, ha a belmagasság 346cm és a karnis a mennyezeten van.
Természetesen meg kell toldani. Vagy alulra kerül a toldás mint egy bordür, de ezt a megrendelők nem akarták. Vagy fölül toldunk, de azt el kell takarni. Így muszály egy kis drapériát készíteni a toldás elé.
A probléma csak akkor van, ha a karnis dupla soros és három sor kell a függönyöknek, mert a karnisra sem az elejére, sem belülre nem lehet tépőzárral föltenni a drapériát a világító sor miatt. Hát akkor még karnist is szerelünk, de csak másnap. A megrendelő hozta a méreteket (pedig felajánlottam, hogy elmegyek megmérni, akkor ugye látom hová és hogyan kerülnek majd föl a függönyök), ő ajánlotta, hogy tépőzárazzuk a drapériát, csak azt nem sejtette, hogy nincs hová. Amikor készre varrtam a függönyöket, elvittem feltenni és csak álltam a karnis alatt, hogy jó, de akkor most mi van? Drapériával haza, lebontottam a tépőzárat, behúzószalagot varrtam, karnist rendeltem, szerelést szerveztem és másnap vissza. Mindezt a belvárosban, VI. kerület ahol lehetetlen megállni, létrával, függönyökkel az esőben borzasztó messziről besétálni nagyon vicces, na meg aztán az a fránya kaputelefon, ami nem úgy működik ahogy mi akarjuk.
Szóval így lesz a félórás szerelésből, kétnapos munka.
De a végredménye jó lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése